BYLA JSEM POKOUSÁNA !

04.05.2012 09:40

Dnes jsme byli opět na ranní procházce ve Stromovce. Chodíme tam každě všední ráno. Už jsme se vraceli domů společně s naším kamarádem Tedem, když se k nám přidala paní se svojí čtyřletou fenkou skorovizsly. Mám ráda pejsky a ráda se s nimy seznamuji. Chtěla jsem se seznámit i s touto fenkou, ale ona na mě zavrčela, tak jsem ji nechala a věnovala jsem se Tedovi. Šli jsme všichni asi 10 minut. Paničky Teda a té fenky házeli svým miláčkům balónky do vody. Já se ještě do hluboké vody bojím a když v ní je můj kámoš Ted, tak ho chci zachraňovat a snažím se ho z vody vytáhnout, když se přiblíží ke břehu. Tak jsem chtěla pomoci i té fence, ale jí se to tak nelíbilo, že vylezla z vody a najednou se na mě vrhla. Hodně jsem křičela a plakala. Panička té zlé fenky byla blízko a svou fenu si odtála a já se schovala k páníčkovi. Doma páníček zjistil, že mám tržné rány na levé přední noze tak mě ošetřil a jeli jsme na veterinu. Hodná paní doktorka mě ranky oholila, očistila a ošetřila. Byla jsem moc hodná a dostala jsem za to piškotky. Rány se mi hezky hojí a já běhám bez kulhání. Tato událost na mě nezanechala negativní stopy a já se s pejsky pořád ráda potkávám.

EMA