Nové zážitky a první výcvik

17.04.2012 22:25

Uplynul více jak týden od mého posledního příspěvkeu a já mám spoustu nových zážitků. Chodím na procházky, někdy bez vodítka, někdy na vodítku. Bez vodítka si hlídám své páníčky a hezky poslouchám, Na vodítku je to se mnou horší. Někdy si jen sednu a čekám co bude, jindy se zase snažím být vepředu co nejrychleji a to většinou panička nestačí. Na jedné z procházek jsem poznala velmi zvláštní věc. Dvojnožci ji říkali "louže" a mě moc fascinovala. Pomalu jsem na tu věc stoupla a záhadně mi při tom mizely všechny nohy. Našlapovala jsem opravdu opatrně a něvěřila jsem vlastním očím. Také často jezdím s páníčkem autem, protože nechci být doma sama. Jednou jsem zůstala doma sama a bylo mi moc smutno. Chtěla jsem se nějak zabavit, tak jsem si přečetla nějaké noviny a pak jsem si vyndala kousek juky a zpracovala jsem ho na malé kousíčky, aby to mohli páníčkové lépe kompostovat. Když přišli domů, byli moc rádi, jak jsem šikovná.

Také jsem už začala s výcvikem. Učím se příkazy "Ke mně!" (společně s přivoláním na píšťalu) a "Sedni!". Páníček je dobrý učitel, a vždycky mě nezapomene pochválit, když to splním správně a pokud nevím přesně, tak mě ukáže, jak příkaz splnit.

Tento týden jdu také na přeočkování a moc se těším, že se budu konečně moci seznámit s ostatními pejsky a pěkně si s nimi zařádit. Moji dvojnožci také pořizovali nějaké fotečky, tak já je popoženu, ať je sem nahrají, aby jste viděli jak jsem vyrostla. Za 14 dní v novém domově jsem přibrala cca 2 kg.

Vaše EMA