Začala jsem chodit do školičky

16.05.2012 17:30

Tak dnes jsem byla poprvé ve psí školičce pro nejmenší. Nejedná se ještě o lovecký výcvik, ale učím se základní poslušnosti. Sice jsme před tím doma a na procházkách už trénovali s páníčkem individuálně, ale potřebuji se učit poslouchat i mezi ostatními pejsky. Páníček chce také vědět, zda mě učí správně. Na mé první hodině nás bylo celkem 5 - já, 3 vizslí kluci a 1 větší ridgeback. Byla jsem nejmenší a jediná slečna. Všichni byli moc hraví, rychlí a já byla trošku zmatená a vyjukaná. Musela jsem si chvilku zvyknout, ale netrvalo mi to dlouho. Ve školičce jsem se učila hlavně přiběhnout na zavolání (a na píšťalku) v různých situacích a také chodit na vodítku mezi pejsky. Byla jsem šikovná a páníček mě moc chválil. Už se těším na další lekci.

EMA